Compania Energom infiintata in urma cu zece ani, cu capital francez la Cluj, intentioneaza sa angajeze 20 de ingineri si tehnicieni, anul acesta. Astfel, compania va ajunge sa aibe 100 de salariati.
Dublarea profitului net, ce atinge valoarea de 735 milioane euro
Se mentine tendinta ascendenta in toate diviziile: Industrie (+27,1%), IT (+10%), Power (+5,8%)
Jean-Pascal Tricoire, Presedinte si CEO Schneider Electric, declara: „Compania noastra a castigat teren in ultimele luni. Am beneficiat de expunerea noastra diversificata pe pietele finale, piata industriala si centrele de date fiind primele ce si-au revenit. A continuat tendinta robusta a pietelor emergente, in special in sectoarele eficientei energetice si energiei regenerabile. Am inregistrat si o puternica imbunatatire a profitabilitatii. Structura costurilor a continuat sa se amelioreze ca urmare a punerii in aplicare a programului nostru „ONE”. Avand in vedere eficienta operationala si de productivitate deja dobandita, suntem in masura sa atingem in 2011 obiectivul de reducere a costurilor in 3 ani cu 1,6 miliarde euro.
In paralel, am reinceput investitiile pentru dezvoltare in economiile emergente. Drept urmare, crestem tinta pe pentru anul in curs si asteptam o crestere organica a vanzarilor in cea de-a doua jumatate a anului similara cu cea din prima jumatate si o marja EBITA in jur de 15,5% inainte de restructurarea costurilor si de impactul consolidarii cu Areva Distribution. Integrarea Areva Distribution, o schimbare clara de strategie pentru oferta noastra de medie tensiune, este foarte avansata si va fi un obiectiv puternic pentru a doua jumatate a anului.”
Energia (56% din vanzarile totale ale Grupului) - a revenit pe crestere in trimestrul II cu o crestere a vanzarilor de 5,8%. Distributia de medie tensiune s-a stabilizat, chiar si pe fondul continuarii scaderii in domeniul pietei
constructiilor si cheltuielilor scazute cu utilitatile. Solutiile si serviciile au inregistrat cresteri substantiale datorita ascensiunii solide ale proiectelor in regiunea Asia-Pacific si a implementarii cu succes a solutiilor de energie
regenerabila in Europa. Cresterea in domeniul distributiei electrice de joasa tensiune s-a accelerat ca urmare a revenirii cererii industriale si a economiilor in dezvoltare, ce au compensat cererea slaba de pe pietele mature.
Industria (20% din vanzarile totale ale Grupului) – cresterea vanzarilor s-a accelerat in trim. II, cu 27,1% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Ca si in trimestrul precedent, compania a continuat sa beneficieze de pe urma
revenirii pietelor finale la nivel global si a investitiilor in infrastructura din economiile emergente.
IT (14% din vanzarile totale ale Grupului) - crestere a vanzarilor de 10% fata de aceeasi perioada a anului trecut. UPS-urile de mici dimensiuni au continuat sa fie avantajate de cererea sutinuta in domeniul retelelor de business si lansarilor de noi produse. Tendinta pentru UPS-urile mari trifazate s-a accelerat in majoritatea regiunilor reflectand imbuntatirea cererii pentru centre de date. Europa de Est, in frunte cu Rusia, a inregistrat cea mai mare revenire in trim. II.
Cresterea pe regiuni pentru trimestrul II din 2010
Europa de Vest (32% din vanzarile Grupului) a inregistrat o crestere de 6% fata de trimestrul similar din 2009, in
timp ce vanzarile in economiile emergente au crescut cu 17% reprezentand 35% din vanzarile raportate. Vanzarile din zona Europei de Est dar si din America Latina (17% din Grup) au crescut cu 8%.
Sursa: Schneider Electric
Comenteaza aici
17/08/2010 - Acest articol a fost citit de 2244 ori | Tweet Recomanda |
Nota acordata: 1 (data de 48 vizitatori)
|
Produse si servicii ale companiilor | Companiile active sunt aici |
Alte stiri din categoria "Schneider Electric" |
| TOP STORY |
Tablourile electrice pot fi identificate acum mai eficient cu noua imprimantă de identificare a firelor și tablourilor BSP41.
Identificați toate blocurile terminale
Noua imprimantă de identificare a firelor È™i tablourilor BSP41 poate imprima pe etichete de identificare rigide pentru toate mărcile majore de blocuri terminale È™i componente pentru tablouri electrice. Cu BSP41, constructorii de tablouri nu mai au nevoie de câte o imprimantă de etichete rigide pentru fiecare marcă utilizată. Brady Corporation oferă o listă de mărci de blocuri terminale care au fost testate în privinÈ›a compatibilității cu noua BSP41.
Pentru web masteri | Harta site | |