Compania Energom infiintata in urma cu zece ani, cu capital francez la Cluj, intentioneaza sa angajeze 20 de ingineri si tehnicieni, anul acesta. Astfel, compania va ajunge sa aibe 100 de salariati.
Mecanismul campaniei este simplu: In perioada promotiei clientul Schrack trebuie sa cumuleze sumele nete ale facturilor emise de catre Schrack si sa ceara cadourile aferente fiecarui nivel:
• Nivel 1: Trusa de chei tubulare
• Nivel 2: Lampa de birou "New Bankers"
• Nivel 3: Aparat de masura "Multi Check"
• Nivel 4: O valiza multifunctionala cu 19 scule diferite
Daca comenzile sunt date prin sistemul de comenzi online, pe langa premiile de mai sus clientul obtine si un Cleste de sertizare cu bacuri interschimbabile.
Contactat telefonic Dan Coldea – directorul de marketing al companiei a declarat:
Campania de vara face parte dintr-un program mai lung de fidelizare a clientilor, inceput anul trecut. De atunci am lansat un nou site si un modul de comenzi online cu preturile de lista la vedere a peste 10.000 de produse. Noutatea consta in faptul ca, in urma inscrierii pe online, clientul isi poate vedea preturile sale de achizitie asa cum au fost ele stipulate in contract. Astfel el isi poate realiza singur propria oferta si comanda marfa dorita. Mai mult decat atat, fiecare produs este marcat distinct in functie de disponibilitatea acestuia si respectiv timpul de livrare, facand astfel alegerea mai usoara. Si v-am spus doar o parte dintre avantaje!
Pe langa acest sistem de comenzi online avem si numeroase actiuni promotionale indreptate care consumator. Fie ca e vorba de promotii cu premii, reduceri importante de preturi, evenimente cu clientii, actiuni de PR etc, toate acestea vor sa arate clientilor ca cine mizeaza pe Schrack are doar de castigat. Campania de vara este doar un pas din aceasta strategie – continua Dan Coldea.
Premiile de la Schrack sunt garantate si gratuite in functie de fiecare nivel atins. Orice persoana juridica poate participa la aceasta promotie evident in limita unor termeni si conditii. Mai multe detalii despre aceasta promotie se pot gasi pe www.schrack.ro.
13/07/2012 - Acest articol a fost citit de 2047 ori | Tweet Recomanda |
Nota acordata: 2 (data de 35 vizitatori)
|
Produse si servicii ale companiilor | Companiile active sunt aici |
Alte stiri din categoria "Comert electrice" |
| TOP STORY |
Tablourile electrice pot fi identificate acum mai eficient cu noua imprimantă de identificare a firelor și tablourilor BSP41.
Identificați toate blocurile terminale
Noua imprimantă de identificare a firelor È™i tablourilor BSP41 poate imprima pe etichete de identificare rigide pentru toate mărcile majore de blocuri terminale È™i componente pentru tablouri electrice. Cu BSP41, constructorii de tablouri nu mai au nevoie de câte o imprimantă de etichete rigide pentru fiecare marcă utilizată. Brady Corporation oferă o listă de mărci de blocuri terminale care au fost testate în privinÈ›a compatibilității cu noua BSP41.
Pentru web masteri | Harta site | |