Compania Energom infiintata in urma cu zece ani, cu capital francez la Cluj, intentioneaza sa angajeze 20 de ingineri si tehnicieni, anul acesta. Astfel, compania va ajunge sa aibe 100 de salariati.
Masurile propuse pana in prezent au vizat in principal combustibilii insisi si vehiculele, fara a tine cont si de distributia combustibililor. Masurile de stimulare au fost lipsite de coordonare si insuficiente.
Combustibilii curati intampina trei bariere importante: pretul ridicat al vehiculelor electrice, un nivel redus de acceptare din partea consumatorilor, dar si lipsa statiilor de reincarcare si realimentare. Este un cerc vicios. Nu se construiesc statii de realimentare din cauza ca nu exista suficiente vehicule electrice;acestea nu se vand la preturi competitive, pentru ca nu exista cerere suficienta. Consumatorii nu achizitioneaza vehiculele, deoarece au preturi mari si nu exista statii. Prin urmare, Comisia propune stabilirea unui pachet de obiective obligatorii pentru statele membre in ceea ce priveste infrastructura destinata combustibililor curati, cum ar fi energia electrica, hidrogenul si gazul natural, dar si standarde comune la nivelul UE pentru echipamentele necesare.
Pachetul care face referire la energia nepoluanta pentru transport consta intr-o comunicare privind o strategie europeana in materie de carburanti alternativi, o directiva privind infrastructura si standardele si un document de insotire care sa descrie un plan de actiune pentru dezvoltarea de gaz natural lichefiat (GNL) in sectorul transportului maritim.
„Dezvoltarea unor combustibili alternativi inovatori este o modalitate evidenta de a creste in Europa eficienta utilizarii resurselor, de a reduce dependenta excesiva de petrol si de a promova un sector al transporturilor care sa fie pregatit sa raspunda cerintelor secolului al XXI-lea. Pana in 2020, numarul vehiculelor electrice aflate in circulatie in China si in Statele Unite va depasi 6 milioane, potrivit estimarilor celor doua tari. Aceasta este pentru Europa o ocazie excelenta sa isi construiasca o pozitie puternica pe o piata globala in plina dezvoltare”, a mentionat Siim Kallas, vicepresedinte al Comisiei Europene responsabil cu transporturile.
25/01/2013 - Acest articol a fost citit de 2797 ori | Tweet Recomanda |
Nota acordata: 2 (data de 27 vizitatori)
|
Produse si servicii ale companiilor | Companiile active sunt aici |
Alte stiri din categoria "Vehicule electrice" |
| TOP STORY |
Tablourile electrice pot fi identificate acum mai eficient cu noua imprimantă de identificare a firelor și tablourilor BSP41.
Identificați toate blocurile terminale
Noua imprimantă de identificare a firelor È™i tablourilor BSP41 poate imprima pe etichete de identificare rigide pentru toate mărcile majore de blocuri terminale È™i componente pentru tablouri electrice. Cu BSP41, constructorii de tablouri nu mai au nevoie de câte o imprimantă de etichete rigide pentru fiecare marcă utilizată. Brady Corporation oferă o listă de mărci de blocuri terminale care au fost testate în privinÈ›a compatibilității cu noua BSP41.
Pentru web masteri | Harta site | |