Compania Energom infiintata in urma cu zece ani, cu capital francez la Cluj, intentioneaza sa angajeze 20 de ingineri si tehnicieni, anul acesta. Astfel, compania va ajunge sa aibe 100 de salariati.
Electromagnetica Bucuresti (ELMA), unul dintre cei mai mari furnizori de produse si servicii pentru industria energetica din Romania, cu afaceri de circa 100 milioane de euro in 2012, vizeaza edificarea unei unitati de productie a corpurilor de iluminat cu LED - solutii promovate sub denumirea de Light Smart – care va genera venituri de 10 milioane de euro in 2014.
Dorinta de investire in acest sector a venit ca urmare a tendintei in crestere a sectorului de energie din surse alternative, precum si de promovare a solutiilor care sa inlocuiasca iluminatul clasic.
„Din punctul nostru de vedere, tehnologia de iluminare cu LED reprezinta o solutie optima - ce poate fi realizata la costuri minime de achizitie si inexistente de mentenanta - tot mai cunoscuta si constientizata in randul consumatorilor, ceea ce face ca acest sistem sa fie rentabil si usor de transpus in constructiile ce se vor edifica in viitor”, a declarat Simona Beznila, reprezentant economic al Electromagnetica SA.
Afacerile companiei au inregistrat cresteri continue datorita cresterii productiei de energie electrica din surse regenerabile si de fabricare a sistemelor de iluminat cu LED. Astfel in 2012 Electromagnetica a inregistrat venituri de circa 100 de milioane de euro pe an, pe termen mediu obiectivul principal al firmei constand in sporirea marjei de rentabilitate.
„In perspectiva, ne asteptam atat la o stabilizare a productiei de echipamente de masura si distributie a energiei, a produselor destinate exportului (injectie de mase plastice, subansambluri auto, confectii metalice, aparataj electric etc.), cat si la o majorare a contributiei la cifra de afaceri a sistemelor de iluminat cu LED, pe baza diversificarii productiei si pe fondul unei campanii solide de promovare”, a declarat Eugen Scheusan, director general al Electromagnetica SA.
Becurile LED consuma cu 80% mai putina energie decat cele incandescente si au o durata de viata de zece ori mai mare decat acestea. Costul initial de achizitie este insa mai mare, un bec cu LED-uri fiind de zece ori mai scump decat un bec obisnuit cu aceeasi luminozitate.
In 2012, vanzarile corpurilor de iluminat cu LED produse de compania Electromagnetica au depasit obiectivele firmei, ajungand la 3,2 milioane de euro, principalii clienti fiind retele comerciale precum Dedeman, Profi si benzinariile Lukoil.
05/02/2013 - Acest articol a fost citit de 2341 ori | Tweet Recomanda |
Nota acordata: 1 (data de 70 vizitatori)
|
Produse si servicii ale companiilor | Companiile active sunt aici |
Alte stiri din categoria "Comert electrice" |
| TOP STORY |
Tablourile electrice pot fi identificate acum mai eficient cu noua imprimantă de identificare a firelor și tablourilor BSP41.
Identificați toate blocurile terminale
Noua imprimantă de identificare a firelor și tablourilor BSP41 poate imprima pe etichete de identificare rigide pentru toate mărcile majore de blocuri terminale și componente pentru tablouri electrice. Cu BSP41, constructorii de tablouri nu mai au nevoie de câte o imprimantă de etichete rigide pentru fiecare marcă utilizată. Brady Corporation oferă o listă de mărci de blocuri terminale care au fost testate în privința compatibilității cu noua BSP41.