Compania Energom infiintata in urma cu zece ani, cu capital francez la Cluj, intentioneaza sa angajeze 20 de ingineri si tehnicieni, anul acesta. Astfel, compania va ajunge sa aibe 100 de salariati.
Dupa multi ani de amplasari de bannere in toate colturile oraselor si pe toate cladirile, marea majoritate fara acordul primariilor, au aparut si in Romania ecranele gigant cu tehnologie LED. Normal ca fiind un business nou, romanul a cumparat ce e mai ieftin in piata internationala, mai precis directia China.
Ecranele LED au fost la inceput de proasta calitate, rezolutia imaginii lasand mult de dorit. Sa nu vorbim de cate dintre ele s-au stricat rapid.
In ultimul timp insa, publicitatea outdoor prin panouri LED a luat amploare, aducand firmelor de media advertising, foarte multi bani.
Unde sunt bani apar si investitii normale, apare si concurenta, astfel firmele care vand publicitate in spatii de afisare outdoor au trebuit sa investeasca si in calitate. Acum problema nu se mai pune doar pe locatie ci si pe calitatea panoului pe care este rulat videoclipul publicitar.
In toate orasele dezvoltate din lume, panourile LED au inlocuit incet bannerele/meshurile care mai acopera doar cladirile in constructie.
Reclama dinamica a castigat batalia cu reclama statica, bannerul clasic a fost invins de noile tehnologii de afisaj outdoor.
Totusi la noi ecranele cu tehnologie LED sunt achizitionate majoritar de companii de media care vand calupuri publicitare, pe cand in alte parti, ele sunt cumparate si de companii private sau de stat, care le folosesc in scopuri proprii.
Nu putine sunt hotelurile care au langa locatia lor ecrane LED, aeroporturi, spitale private, casinouri, teatre si lista poate continua.
Asteptam si in Romania, ca firmele care investesc in semnalizarea brandului propriu si in promovarea serviciilor sa investeasca in astfel de forme de publicitate moderne.
Poate in acest fel vom mai scapa de multitudinea de bannere care ne coplesesc in marile intersectii din capitala.
V-ati gandit vreodata ce branduri sau mesaje publicitare ati retinut de pe bannerele ce atarna pe magazinul Unirea?
Sursa: Ringhiopol
11/10/2008 - Acest articol a fost citit de 4941 ori | Tweet Recomanda |
Nota acordata: 1 (data de 202 vizitatori)
|
Produse si servicii ale companiilor | Companiile active sunt aici |
Alte stiri din categoria "Afaceri" |
| TOP STORY |
Tablourile electrice pot fi identificate acum mai eficient cu noua imprimantă de identificare a firelor și tablourilor BSP41.
Identificați toate blocurile terminale
Noua imprimantă de identificare a firelor și tablourilor BSP41 poate imprima pe etichete de identificare rigide pentru toate mărcile majore de blocuri terminale și componente pentru tablouri electrice. Cu BSP41, constructorii de tablouri nu mai au nevoie de câte o imprimantă de etichete rigide pentru fiecare marcă utilizată. Brady Corporation oferă o listă de mărci de blocuri terminale care au fost testate în privința compatibilității cu noua BSP41.
Pentru web masteri | Harta site | |