In incercarea de a face urmatorul pas pentru a introduce mai rapid
autovehiculele cu functionare pe baza de energie electrica intr-un proces de dezvoltare de masa,
General Motors a infiintat o noua organizatie de inginerie, dedicata in mod special implementarii tehnologiilor pentru autovehiculele hibride, autovehiculele electrice cu autonomie extinsa (
E-REV) si a tehnologiilor avansate pentru baterii.
Echipa va fi condusa la nivel mondial de catre
Rober Kruse, director executiv al departamentului de inginerie auto pentru autovehicule hibride, autovehicule electrice si baterii. In America de Nord, echipa va avea sedii in Warren si Milford, Michigan. In Europa, echipa va avea sediul in Mainz-Kastel, Germania, iar in zona Asia-Pacific, aceasta va avea sediul in Shanghai, China.
„Viitorul transportului auto se bazeaza pe electrificarea autovehiculelor noastre" a declarat
Jim Queen, vice presedintele departamentului Inginerie globala din cadrul grupului GM.
„Avand formata o echipa de ingineri care se concentreaza pe stabilirea aspectelor tehnice ale autovehiculelor hibride si E-REV, putem accelera aceste programe si le putem lansa in productie rapid si eficient."
Cea mai noua echipa de ingineri auto GM va dezvolta autovehicule utilizand o gama larga de
sisteme de propulsie, inclusiv hibride pe
gaz si
energie electrica sau arhitectura inovativa E-Flex de la GM.
Autovehiculele care vor fi proiectate de catre aceasta echipa includ autovehiculele E-REV de serie, bazate pe arhitectura E-Flex; Chevrolet Tahoe si Silverado 2 Mode; Chevrolet Malibu Hybrid; Saturn Vue 2 Mode Plug-in; Saturn Vue si Aura Hybrid; GMC Yukon si Sierra 2 Mode; si Cadillac Escalade 2 Mode.
Echipa va sustine, de asemenea, initiativele CO2 ale GM din Europa, autovehiculul Buick LaCrosse Eco-Hybrid in China si multe altele, pe masura ce autovehicule hibride si cu propulsie electrica inca neanuntate vor fi proiectate de catre aceasta organizatie.
Sursa:
Astra Forum