Compania Energom infiintata in urma cu zece ani, cu capital francez la Cluj, intentioneaza sa angajeze 20 de ingineri si tehnicieni, anul acesta. Astfel, compania va ajunge sa aibe 100 de salariati.
Conceptul campaniei doreste sa sublinieze diverse ipostaze ale energiei, ca o prezenta constanta si esentiala in viata noastra cotidiana.
Enel lanseaza prima campanie de brand in mass-media din Romania, menita sa consolideze notorietatea companiei si a valorilor sale, la nivelul clientilor si al publicului larg din regiunile Muntenia Sud, Banat si Dobrogea. Campania de brand sustine lansarea unei game de servicii comerciale dedicate clientilor casnici ai Enel – precum serviciul Telecitire pentru clientii Muntenia Sud, dar si modalitati noi de plata pentru clientii din Banat si Dobrogea, informeaza iquads.ro
Campania este intitulata „Numele Energiei” si este menita sa redea conceptul energiei ca prezenta esentiala in viata noastra de zi cu zi, in diverse ipostaze, fiind cea care raspunde cerintelor vitale ale traiului nostru, cu o semnificatie unica si diferita pentru fiecare dintre noi. In acelasi timp, brandul Enel se reflecta prin aceasta campanie nu doar ca un operator de electricitate, ci si ca o companie ce a devenit un motor al cresterii la nivel european, capabila sa contribuie la dezvoltarea Romaniei si sa aduca energie pentru vietile clientilor sai de aici.
„Lansarea primei noastre campanii de brand constituie un pas necesar dupa cresterea constanta a operatiunilor Enel in Romania. In prezent, am atins un numar de 2,5 milioane de clienti in Muntenia, Banat si Dobrogea si suntem cel mai important operator privat in sectorul de electricitate. De aceea, o data cu oferta de noi servicii de calitate superioara precum Telecitire si metodele suplimentare de plata, dorim ca toti clientii nostri sa se familiarizeze cu brandul Enel si valorile sale. Prezentam astfel compania Enel ca lider mondial in sectorul energiei, o companie internationala solida, angajata, de asemenea, sa fie un cetatean autentic al Romaniei, ce aduce clientilor sai energie intr-un mod mai simplu si mai sigur.”, a comentat Matteo Codazzi, Presedinte al Enel Romania, informeaza iquads.ro
Saatchi & Saatchi Italia a creat conceptul si a produs aceasta campanie, in timp ce adaptarea in Romania a fost realizata de Saatchi & Saatchi Romania. Partenerul media pentru dezvoltarea acestei campanii este Carat Romania.
Conceptul spotului TV „Numele energiei” este construit pe tema centrala a energiei ca sursa vitala in toate momentele cotidiene. Alegerea imaginilor are o semnificatie deosebita si un impact emotional puternic: povesti despre energie spuse de oameni, reprezentand viata cotidiana, intamplari obisnuite sau evenimente speciale. Un baietel care incearca sa foloseasca puterea vantului pentru avionul sau de jucarie, bunica care gateste biscuiti pentru nepotii sai, un doctor ce foloseste defibrilatorul, o fetita care incearca sa aprinda lumina. Prin aceste povesti, energia este personificata drept personajul principal in viata oamenilor, in timp ce notele melodiei „Sunday Morning” de Velvet Underground acompaniaza scenele.
Campania va rula pana in luna martie in presa tiparita nationala (Bucuresti) si locala (Banat, Dobrogea), TV, outdoor si internet.
Enel este cea mai mare companie italiana in domeniul energiei electrice si cea de a doua companie europeana de utilitati in functie de capacitatea instalata. Enel produce, distribuie si vinde electricitate si gaz in Europa, America de Nord si America Latina. Dupa achizitia companiei spaniole Endesa, impreuna cu partenerul sau Acciona, Enel este acum prezenta in 22 de tari, avand o capacitate de productie de 83.000 MW, (conform datelor inregistrate in primele noua luni ale anului 2008), deservind peste 52 milioane de clienti in sectorul energiei electrice si al gazului natural. Fiind listata la Bursa din Milano inca din anul 1999, Enel este compania italiana cu cel mai mare numar de actionari, avand aproximativ 1,7 milioane investitori institutionali si de retail. Enel este si cel de al doilea operator italian in sectorul gazului natural, cu aproximativ 2,5 milioane clienti si o cota de piata de 10% in functie de volum, informeaza iquads.ro
In Romania, Enel este cel mai important investitor privat din sectorul energiei electrice, avand circa 2,5 milioane clienti, 93.000 km de retea si aproximativ 5.500 angajati. Enel opereaza in domeniul furnizarii electricitatii, prin Enel Energie si Enel Energie Muntenia, in timp ce Enel Distributie Banat, Enel Distributie Dobrogea si Enel Distributie Muntenia sunt companiile care se ocupa de gestionarea si imbunatatirea retelei de energie electrica in aceste trei regiuni.
Sursa: www.iquads.ro
15/01/2009 - Acest articol a fost citit de 4309 ori | Tweet Recomanda |
Nota acordata: 2 (data de 94 vizitatori)
|
Produse si servicii ale companiilor | Companiile active sunt aici |
Alte stiri din categoria "Afaceri" |
| TOP STORY |
Tablourile electrice pot fi identificate acum mai eficient cu noua imprimantă de identificare a firelor și tablourilor BSP41.
Identificați toate blocurile terminale
Noua imprimantă de identificare a firelor și tablourilor BSP41 poate imprima pe etichete de identificare rigide pentru toate mărcile majore de blocuri terminale și componente pentru tablouri electrice. Cu BSP41, constructorii de tablouri nu mai au nevoie de câte o imprimantă de etichete rigide pentru fiecare marcă utilizată. Brady Corporation oferă o listă de mărci de blocuri terminale care au fost testate în privința compatibilității cu noua BSP41.
Pentru web masteri | Harta site | |