Astfel, in intervalul mentionat, vanzarile s-au diminuat cu 14,9%, pana la nivelul de 3,57 miliarde euro. Aceasta este considerata de catre managementul concernului o performanta deosebita, care s-a datorat, in principal, adaptarii permanente a cheltuielilor la trendul vanzarilor si implementarii unui sistem eficient de management al preturilor de vanzare si achizitie, scrie Agendaconstructiilor.
De asemenea, conducerea
Legrand s-a concentrat pe dezvoltarea produselor proprii in functie de cerintele actuale ale pietei, care vizeaza cateva aspecte principale: reducerea consumului energetic si cresterea ponderii utilizarii resurselor regenerabile; indeplinirea exigentelor tot mai ridicate in domeniul comunicatiilor si interconectivitatii; cresterea adresabilitatii catre segmentele de populatie cu varsta inaintata.
Totodata, oficialii companiei sesizeaza oportunitatea consolidarii prezentei pe pietele statelor aflate in curs de dezvoltare (China, Brazilia, Federatia Rusa si Turcia), iar livrarile in aceste tari au detinut in 2009 o pondere de 30% din cifra de afaceri. Pentru 2010 se anticipeaza o revenire a vanzarilor pe un trend ascendent, fenomen impulsionat de efervescenta din zonele mentionate anterior, informeaza Agendacnstructiilor.
Sursa: Agendaconstructiilor